Event

Sæt Tænderne I

Kommunikation der inviterer til mad og mening

Partnere

Kulturhusene

DAto

2025

En tegning af tre munde, der er klar til at sætte tænderne i

Titel

Sæt Tænderne I

Type

Event

DATO

2025

Partnere

Kulturhusene

Med den landsdækkende kampagne ’Sæt tænderne i’ for Kulturhusene i Danmark dækkede vi i 16 kulturhuse, på tværs af Danmark, op til mere end bare middag.

Der blev dækket op til fællesskab, til samtaler, og til møder mellem mennesker, der måske aldrig ellers ville have sat sig ved samme bord. Det var en invitation til at tage del i demokratiet på en uhøjtidelig måde. En række politiske fællesmiddage op til kommunalvalget 2025 – med gaflen i den ene hånd og nysgerrigheden i den anden.

Her var det lige så vigtigt, hvad vi talte om, som hvad vi spiste. For når vi deler et måltid, deler vi også historier, erfaringer og holdninger. Når vi bryder brød, kan vi også bryde vanetænkning. Og når vi smager på nye retter med nye mennesker, kan vi også smage på nye idéer og perspektiver.

‘Sæt tænderne i’ handlede om at give plads til både maven og meningerne. Og at skabe en sult for nye smage, nye fællesskaber eller nye samtaler. Den landsdækkende kampagne var generøst støttet af Trygfonden og bestod af fem faser:

1) Konceptudvikling og visuel identitet

2) Kernefortælling, kommunikationsdesign og kampagnestrategi,

3) Digital kampagne med invitation

4) Optagelse og udgivelse af film om forskellige Sæt Tænderne I-arrangementer

5) En indsigtsrapport.


Fællesmiddag
Sketches af logo til Sæt Tænderne i